måndag 12 september 2011

Piñatas!

Usch, är fortfarande alldeles skakig efter gårdagens begravning, är inte ni? :(
Men idag är en ny dag så försöker ta nya tag, trots att husse och matte är alldeles till sig av sorg så tänkte jag uppdatera här lite om vad som hände för några dagar sedan. Det var nämligen födelsedags kalas för två av husses noshörningsvänner och han visste inte vad han skulle ge till dem så då kom JAG på idén att han kunde göra en piñata till dem! Så fick det bli och husse och matte gjorde varsin till de två nyckläckta födelsedagsbarnen. :)

Se så mycket godis de hade i! Jag sa till husse och matte att jag inte trodde att det var nyttigt för små noshörningar att äta så mycket godis och erbjöd mig att äta upp det mesta, men dom dummingarna tyckte inte att det var någon bra idé!

Här är husses piñata! Den ser ut som värsta EMOt tycker jag..

Mattes piñata såg där i mot inte ut som ett EMO, dock ser den ut som en konstig orm eller något jag förstår ingenting.. Hade jag gjort dem hade det blivit mycket finare!

Ja, så såhär såg alltså deras "mästerverk" ut! Deras noshörningsvänner blev mycket glada över att få slå sönder dem, hoppas dom fick ont i magen dagen efter för allt godis! Fyy!
Men det var allt jag hade att säga, ska gå och äta lite bananer nu och svinga mig i träd - min specialite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar