torsdag 15 september 2011

Jag är bajsnödig!

Hihihihhihi, hej allihopa! Lilla flodhästen som är här och gästbloggar i smyg! :3 Jag är bästa vän och syster med matten till filuren som äger denna blogg. ^^

Lite om mig då. Jag är snart en kvinna på 20 år fyllda, 2 år kvar tills man får skaffa rullator! Mina intressen är att fotografera och att bajsa. Ibland brukar Lesleys matte komma hem till mig och bajsa lite hon med. Vi har funderat på att bajsa i kors men än så länge har vi inte listat ut hur det ska gå till riktigt... Men en dag kommer vi att lyckas och då kommer jag tillbaka hit och gästbloggar. Lovar!

Okej lite mer om mig. Jobbar på hemtjänsten, älskar det yrket för då får jag torka massa bajs på andra som inte klarar av att göra det själv. På min fritid är jag ofta med Lesleys matte och även ibland hennes husse. Kan även hända att jag råkar bajsa på mig när jag ligger för länge framför datorn i min säng.... Det är inte så kul, men jag gillar lukten som sätter sig i rummet efteråt!

Ja men mycket mer än så fanns det väl inte att säga om mig för tillfället. Det mesta i mitt liv handlar om bajs och vissa är ju lite känsliga för sådant så ska inte utsätta er läsare för alla smaskiga detaljer.

Puss och pill, vart du vill, när du vill och hur du vill! ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar