lördag 17 september 2011

En konstnär in action!

Hej alla små trevliga noshörningsälskare! Vad trevligt att se att så många tittar in hos mig!
 
Idag kände jag mig kreativ så bestämde mig för att sätta mig och rita lite, och eftersom att Mario är en av mina absolut största förebilder (han är både tjock, har en snygg mustasch och älskar pasta!) så var jag ju bara tvungen att göra ett porträtt på honom. Hans halvmesiga och spinkiga kompis Luigi fick hänga med på ett hörn också. Tycker personligen att bilden blev utomordentligt vacker!

Nu tänker ni säkert att jag måste ha suttit i flera timmar och ritat, men den blev faktiskt klar på bara nio minuter. SÅ bra är jag!




Vad tycks?!

2 kommentarer:

  1. Haha, de där sakerna längst ner till vänster ser ut som en... nej nu har jag glömt vad de heter... :'( Men i vilket fall som helst, utvecklingen till diglett. :) Dugtrio kanske det heter..? Låter bekant... X)

    SvaraRadera