onsdag 16 november 2011

Hej fina vänner! Nu var det jättelänge sen jag skrev och det beror på att jag helt enkelt har haft så fullt upp med massa saker att jag inte har haft tid att uppdatera! Till exempel så jag och mina noshörningsföräldrar varit och klättrat, varit på kalas, tjänat massa pengar inför jul och så har mina riktiga föräldrar varit på besök!

Förstår att det kanske är lite som en chock för er men nosisac och victorianos är inte mina biologiska föräldrar... Jag blev adopterad för en tid sen och har aldrig träffat mina riktiga föräldrar fören för någon vecka sedan! Det var faktiskt så att victorianos lillebror träffade dem när han var på djungelsafari i London och tog med dem hem, och nu har de bestämt sig för att stanna här hos oss och hjälpa till att ta hand om mig! Inte för att jag förstår varför jag skulle behövas ta hand om men men......

Här är i alla fall ett familjefoto på mig och mina biologiska föräldrar! Mamma till vänster och pappa till höger. Dom blev inte så bra på bild så det var tur att jag var med, en skönhet som jag är! Ser ni förresten min fina spegel som jag fick av mamma när hon kom från London? Har den alltid med mig så jag kan beundra min skönhet.

 

Det var allt för nu men jag skriver snart igen om nosisacs födelsedag! Rutten banan på er!

1 kommentar:

  1. snygga föräldrar men dina adoptivföräldrar e mycke coolare ;)

    SvaraRadera