onsdag 16 november 2011

Banan må han leva!

Hussse har fyllt åååååår! 1.5 vecka sedan visserligen men ganska nysligen ändå! Han har fyllt noshörningsålder och är stor nog at bli kallad för en riktig noshörning nu.
Matte ritade på ett par skor till honom som han fick när han fyllde år. Jag tyckte att jag skulle få dem men dom påstår att skorna är för stora för mig.. förstår inte vad de menar!

Super Mario tema, såklart!

Fyller man riktig noshörning måste man ju naturligtvis även få en
liten noshörning som kan klättra runt på ens skor.

 

Nintendologgan pååå!


Så fina va! Matte funderar på att göra ett par till sig själv också fast med Princess Peach och Toad på istället, men det blir nog till sommaren istället. Så fint! Om jag fick bestämma skulle jag ha massa bananer på skorna! Eller katter kanske, jag gillar katter.

Förresten så har jag inte berättat för er om mina nya husdjur! Men jag har inte tid att berätta om dem nu för jag ska spegla mig lite i min nya spegel. Så vi hörs en annan gång så ska ni få se lite bilder på mina nya huusdjur!

Bananpaj på er

1 kommentar:

  1. Hej! skorna e så jäkla grymma :) O nosis e fett söööööt

    SvaraRadera