onsdag 16 november 2011

Banansmycken!

När husse var utomlands i sommras så var han en jättefin noshörning och gick och letade efter fina små stenar till matte som de sedan gjorde smycken av! Blev tre par örhängen och två halsband och trots att de skulle blivit finare om jag hade gjort dem så blev de jättefina!

Jag tyckte att de skulle måla dem gula så att det såg ut som bananer men de tyckte inte att det var en bra idé..

Här är ett par av örhängena och ett halsband, mycket bananiga!

Här står jag och speglar mig i min nya spegel.
Jag tyckte att smyckena passade bättre på mig och brukar låna dem av matte ibland.

Visst var dom verkligen jättefina! Jag är avundsjuk på matte som har en sån fin noshörning att vara med, och sen är jag naturligtvis avundsjuk på både husse och matte att de har ett sånt praktexemplar till noshörning som mig att vara med också!

Visst passar jag bra i smyckena? Mycket bättre än matte faktiskt, fast hon är fin i dem också. Vi hörs snart igen mina små bananälskande vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar