onsdag 16 november 2011

Mina djur!

Bananer..! är jättegott. Funderar på att tvinga matte och husse att gå ner till affären och köpa en låda åt mig... mmmhmmmm!

Nu tänkte jag i alla fall berätta om mina nya husdjur! Det är två katter! Jag älskar katter.... Tog lite bilder på dem, de heter Bengt och Klas-Göran.

Bengt är den blå till vänster och Klas-Göran är den gula till höger.
Klas-Göran hatar att han är gul men jag älskar det för det gör att jag ibland tror att han är en banan och
försöker äta upp honom.

Det bästa med Bengt och Klas-Göran är att man kan klättra på dem!
Jag brukar leka herre på täppan på dem och jag vinner alltid, såklart!

Sen kan man gå runt och bära på dem också om man känner för det, det brukar jag göra
väldigt ofta för jag är så stark.
Sen slänger jag dem på fiender som försöker ta mina bananer och gör mos av dem!
Katter är bra att ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar